sommar!

Jag sitter här vid mitt skrivbord, lyssnar på Åh, vilken härlig dag med ted Gärdestad och är sjukt sugen på sommar ! Närsta vecka har jag bl.a. matte och omvårdnasprov och jag är allmänt less på allt..så kan vi bara inte få sommar!? Och nu menar jag inte någon pissig sverigesommar där midsommarstemp. är samma som på julafton..nej en riktig sommar vil jag ha, jag vill sola bada äta glass o bara må bra!

trots att jag sitter här och snart längtar ihjäl mig efter sommarn' så känns det inte lika farligt ändå.. när det är ändå fredag imorgon ! :) och sen gick det ju oväntat bra på svenskauppsats, that made my day !

dagens i-lands problem:jag har inte tränat på riktigt sedan oktober och jag håller på att bli galen! nu är jag ju trots allt frisk och borde klara av en kort joggingrunda så i helgen ska jag ta mig ut i spåret igen och sakta jobba mig uppåt. hade jag tänkt mig iaf.

på tal om ilandsproblem, ibland tror jag inte att jag vill göra det som verkar bäst. jag liksom stänger ute allt. men nu håller jag snart på att spricka, klarar det nog inte länge till. jag vet ju att det är du.Men du borde nog inse det snart..

nä nu ska jag ta och läsa lite i min bok som faktiskt är väldigt bra The kite flyer heter den. Sed ska jag sova till kvart i nio ! så skönt haha

pusspuss!

sommarsommarsommar!

Kommentarer
Postat av: kungeen

vill oxå ha sommar :(

2009-03-17 @ 16:53:22
URL: http://forgivenforget.blogg.se/
Postat av: Cuongphan

har jag frågat hur det gick på matteprovet förresten?

2009-03-17 @ 16:54:27
URL: http://forgivenforget.blogg.se/
Postat av: Lina

ja det har du nog ;D haha

2009-03-17 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0