Päron

Tjabbatjenahallå!
Idag har jag tränat för första gången efter att jag blivit frisk från körtelfebern ! helt sjukt jobbigt..
Dessutom ska våran lilla teatergrupp som tränar måndagar spela ROBIN HOOD !  jag är så glad att de inte vill spela typ pippi, det gör alla småbarn..men inte våra !:D
ska li skitkul o börja på pjäsen snart :D

Nu är det iaf snart lov ! och det är jag mer än glad för !:) Måste se till o spendera lite tid med alla kompisar. Blir inte så mycket av det nu när det är så mycket skola.

Sen till sist tänkte jag tacka alla som var på Wendelsberg i helgen, för att jag hade iaf välidigt kul !
Nu ska vi bara se till att komma med på festivalen med, för jag saknar stället o alla redan !

Päronlina avslutar med en hälsning till alla päronälskare därute!

PäronHani på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0