onsdag kväll

sitter här och funderar över om jag ska till jkpg..hmm
jag jonna o catte var i vmo idag o hälsade på lina på chaplin. Vi åt lite pizza, det var  mumsigt :DVi hade kul, men catte undrade nog vad jag höll på med ibland hhöhö..

Tänkte tipsa om lite musik:
Lars Winnerbäck- the one and only ! min gud, han är sjukt bra. På alla sätt..jag är nog lite kär..
Melissa horn-började lyssna på henne nyligen och hon är grym, otrolig röst och jättefina texteer !
Him-se dem live ngn gång, det är allt jag säger..shit vad bra!
james morrison-åh ! man smälter, så underbar röst och alla låtar..mmhh !
abba-ja vad ska man säga ? alla gillar väl abba ? ;)
ozzy osbourne-en bra gammling haha, kna inte fatta hur han sjunger så bra efter allt som hänt..
coldplay-härliga låtar, och det gör ju inte saken värre att chris martin inte direkt är ful haha
gavin de graw-har inte lyssnat på honom så mkt, men det jag har hört har avrit mer än bra !
markus fagervall-ja okej jag erkänner ! jag tkr han är bra..
miss li-uppiggande som få ! lasses lilla backupp ;)
stevie wonder-en riktig gammling, men bra låar det kna jag lova !
the sounds- älskar låten ego ! man får en riktig kick av att lyssna på dem hahah ;)

/ Lina

Kommentarer
Postat av: kungeen

Gavin DeGraw fick du allt ifrån mig ;) <3

2009-02-12 @ 23:53:40
URL: http://forgivenforget.blogg.se/
Postat av: Neaah

HAHAH HERREJESUS !

lina, ditt lilla kryp , det var en SJÄLVKLARHET att du skulle med till jkp !

Hade varit långt ifrån lika kul utan dig <3

2009-02-17 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0