Minimajs

sitter hemma hos linnea med sällskap av jonna, vi väntar dessutom på att dippen ska bli klar, vilket den är nu..hmm onödig info men ändå!

Jag spelade min sista match för denna säsongen, har dock bara tränat 11 träningar..men har man körtelfeber så har man.

på senaste tiden tycks jag ha krånglat till det en hel del..kärlekkärlekkärlek, det är egentligen bara något tidsfördriv man har för att slippa känna sig ensam, det fyller egentligen ingen funktion kanske..det är som ett enda stort projektarbete, som att hitta en nål i en höstack, jag menar, hur stor är risken EGENTLIGEN att man träffar någon man verkligen passar ihop med? Men är man fast så är man..och ja, det är ju sant. Om jag fick välja mellan vilken kille som helst i hela världen eller eatt sitta hemma med dig o typ käka pizza, hade jag valt dig alla gånger.

det är alla de där småsakerna som får en knäsvag. men det kanske vore lättast o leva själv ändå..?  men det vore väl alltför ensamt kanske..

annars har veckan varit bra, men sjukt mkt plugg nu senaste tiden! kan dock glödja mig själv med att jag fick 2,5 p ifrån alla rätt på biologiprovet! Vilket jag är väldigt gladöver!

Men nu ska jag ta o mumsa lite på ananas o minimajs! pusspåtån!


J.D är min man, han är den enda för mig! I wish..

Kommentarer
Postat av: Cuongphan

Är J.D. den enda för dig? :'/ :P <3

2009-05-03 @ 18:55:45
URL: http://cuongphan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0