popcorn och realtioner haha xD

sitter här mitt i natten och käkar popcorn med hanna och jonna..Suttit och funderat på en del saker. Jag vet att jag har nämnt det tidigare men hur ska man egentligen sklija på en kompisrealtion och kärlek?

Lina S sa en väldigt genomtänkt sak hon hade läst någonstans:
-En bästisrelation är som ett homosexuellt förhållande om man bortser från sex.

Det är ju faktiskt så när man tänker efter. Känslor är så svåra att förklara,de bara finns där men man kan inte ta på det. Inte riktigt förstå va det är, jag ahr iaf svårt att definera känslor.

Jag har inte alltför många upplevelser av kärlek, jag har nog mest snuddat vid det. Men jag kan inte förneka att jag fallit i gropen någon gång..

Sen finns det sådana tillfällen man börjar tvivla på sin egen förmåga att bedöma saker. Man tänker tillbaka på ett halvtaskigt förhållande och tänker: Joo, men det var nog ganska bra, eller? och allt det bara för att man känner sig ensam.

När man ger sig in på kärlek tar man också stora risker. man kan både förlora en vän, genom att tro att det av någon anledning skulle finnas känslor.

Jag har kommit till en slutsats att jag ska inte lura mig själv mer, ingen annan för den delen heller.

Bra låtar:

Dolly Parton-Here you come again
Marcus Fagervall-Don't say you love me
James Morrison-This boy
James Morrison-Love is hard

patrik 1,5.  årets bästa film ! (:patrik 1,5. Årets bästa film! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0